Witam..

środa, 22 września 2010

U mnie jeszcze lato....a ja jesiennie.




10 komentarzy:

  1. O jejku! Alez sa sliczne! Te na srodkowym zdjeciu chyba bardziej mi sie podobaja :) Cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie buty! Cudownie dopasowałaś do nich te jesienne śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu piękne, lubię połączenie pomarańczu z granatem. Pozdrawiam jesiennie...już.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są. W pierwszym momencie pomyślałam, że to jakieś suszone owoce! Jak zwykle egzotycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ świetnie do butków pasują te ostatnie! Och, jak ja ci zazdroszczę tego ciepełka. A u mnie nad morzem zimno tak, że wciąż marznę. Dla mnie mogłoby być zawsze lato!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, idealnie dopasawalas ten naszyjnik do butow:-)
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje bardzo,,,,,przypasowaly sie buciorki do wisiorow ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwujacy

tm
Powered By Blogger

Najprawdziwszy smak Tunezji....