Witam..

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Szufladowe wyzwanie 6...


FOLKLOR- "sztuka naiwna" czyli dla kazdego cos.


Zapraszam ,otworzcie szuflade i zabawcie sie razem z nami.
Gospodarzem wyzwania jestem ja we wlasnej osobie a przewodnia mysla bedzie rekodzielo, tradycja,folklor.Zapytacie dlaczego wlasnie "na ludowo" ,tak troche staroswiecko i niemodnie.W szufladzie znajdziecie odpowiedz, a piekne prace projektantek byc moze zainspiruja i zacheca do udzialu w zabawie.
~~~~
Przygotowalam na te okazje naiwna,"szmaciana" bizuterie;wisior ,bransoleta i klipsy.


~~~~


~~~~


17 komentarzy:

  1. Kochana, Twoja biżuteria jest niesamowita... i wcale nie przywodzi na myśl staroświeckiego i niemodnego folkloru.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, bardzo etniczna bizuteria... Piekne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria z oczkiem... podoba mi się;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powaliła mnie Twoja biżuteria na kolana ,,,,
    jest unikalna.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu Karo, to jest fantastyczne!!!
    To naprawdę ze szmatek?
    Wygląda jak pięknie malowana ceramika ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczna,kolorowa i oryginalna, folklor w pięknym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i znowu wspaniałe wspaniałości:)))
    Zapraszam do nowej zabawy w LUBIENIE, szczegóły u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. B.-Barbaratoja-Dora1401-Lubewa-Ivalia.....
    dziekuje slicznie,dzieki wam zaraz zabiore sie do "tworzenia".
    Kacik baby jagi,,,tak to najzwyklejsze szmatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta - najzwyklejsze cuda (taki oksymoron mi powstał:) ) a nie najzwyklejsze szmatki.
    Śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. komplet prezentuje się naprawdę świetnie! (:

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko!!!!!! powiedz mi z czego to jest zrobione? Prezentuje się wybitnie niesamowicie! Zdradź chociaż materiał z jakiego stworzyłaś taką biżuterię? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedzma,,,dziekuje slicznie.
    Material to ,to wszystko co znajde pod reka ;szmatki ,guziczki ,koraliki ,sznureczki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super - pomysłowe, piękne i takie w sam raz, nie za dużo, nie za mało. Zachwyciły mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszy mnie,ze "szmaciane twory" podobaja sie.Jeszcze raz bardzo dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna biżuteria:) niebanalna, i te kolory... piękne...

    OdpowiedzUsuń

Obserwujacy

tm
Powered By Blogger

Najprawdziwszy smak Tunezji....