Witam..

sobota, 3 lipca 2010

Kolory morza i nieba....wisiory.

Morskie kolory mojego wisiora to nie przypadek.Wieczorny spacerek ,szum morskich fal,,,,no i powstal "twor".Polaczenie" kulanych czesankowych" z kamieniami.



"Dla dziewczyny marynarza"

Wymianka z Joasia ,marynarskie,morskie klimaty.Tak jak Joasia "kulam".Tworow z "ukulanych" mam niezly zbiorek ,wiec zdziwicie sie dlaczego wymianka.....przeciez ukulac moge sama.Zaproponowalam wymianke z ciekawosci,chcialam dotknac "kulanych" Joasi,porownac z moimi... i przy okazji poznac Joasie.Wymianki traktuje jak dobra zabawe a nie "cos za cos".Negocjacje trwaly ,ale decyzja zapadla i "marynarskie" sa moje.Dziekuje bardzo.

7 komentarzy:

  1. ten pierwszy jest fajny... i ma w swojej kompozycji pastelowe kolory ;) lubie takie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi sweety, this is a lovely and feminin idea. I love the colors.
    Lúcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jakie urocze...jestem pod wrażeniem:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe pomysły tu widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczne obydwa:)
    Fajny pomysł z tą ozdobą kapelusza - idealnie sie wstrzeliłas w letnie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisior wspaniały, aż mi się oczki świecą ;-)
    Szkoda, że nie mieszkasz bliżej zakradła bym się nocą do Ciebie i go zwinąła ... hi hi hi
    Jest piękny i taki pomysłowy !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki dziewczynki;)ciesze sie ,,kocham wasze cieple jak lato komentarze!

    OdpowiedzUsuń

Obserwujacy

tm
Powered By Blogger

Najprawdziwszy smak Tunezji....